Funkcia štítkovania zákazníkov vám umožňuje kategorizovať a segmentovať vašu klientelu podľa rôznych kritérií, ako sú preferencie služieb, frekvencia návštev, špeciálne požiadavky či akcie, na ktoré reagovali. Táto funkcia vám pomôže lepšie pochopiť svojich zákazníkov, cielenie marketingových aktivít a zjednodušiť komunikáciu.
Štítkovanie vám umožní vytvárať personalizované kampane, sledovať vernosť zákazníkov a identifikovať kľúčové segmenty, ktoré potrebujú špeciálnu pozornosť. Napríklad môžete označiť pravidelných zákazníkov, tých, ktorí navštevujú zriedkavo, alebo klientov s preferenciami na konkrétne služby, čo vám umožní lepšie prispôsobiť svoje ponuky a zlepšiť zákaznícku skúsenosť.
Čo to pre Vás znamená?
Štítkovanie zákazníkov zjednodušuje správu vašej klientely a umožňuje vám poskytovať personalizovanejšie služby, ktoré zvyšujú spokojnosť a lojalitu. S cielenými marketingovými aktivitami zasiahnete správnych ľudí správnym spôsobom, čo prispieva k rastu vášho podnikania.
Registráciou získate na 30 dní všetky funkcionality bez obmedzení. Bolo vám niečo nejasné? Napíšte nám e-mail a my Vám zavoláme a všetko vysvetlíme