Automatické emailové potvrdenia rezervácií zvyšujú dôveryhodnosť a profesionalitu vášho podnikania. Každé potvrdenie obsahuje všetky potrebné informácie o rezervácii, vrátane času, dátumu, miesta a detailov o zvolenej službe.
Táto funkcia zabezpečuje, že vaši zákazníci majú vždy aktuálne informácie o svojich rezerváciách a sú lepšie pripravení na stretnutie. Okrem toho, potvrdenia môžu obsahovať aj ďalšie pokyny, odkaz na zmenu alebo zrušenie rezervácie, čo zvyšuje flexibilitu a komfort pre zákazníkov.
Čo to pre Vás znamená?
Emailové potvrdenia rezervácií zlepšujú komunikáciu s vašimi zákazníkmi a zabezpečujú, že majú vždy správne informácie o svojich termínoch. Týmto spôsobom zvyšujete profesionálny vzhľad vášho podnikania, znižujete počet zmeškaných stretnutí a zlepšujete celkový zákaznícky zážitok. Automatizácia potvrdení vám šetrí čas a umožňuje sústrediť sa na dôležitejšie úlohy vo vašej prevádzke.
Registráciou získate na 30 dní všetky funkcionality bez obmedzení. Bolo vám niečo nejasné? Napíšte nám e-mail a my Vám zavoláme a všetko vysvetlíme