Vďaka automatickým pripomienkam poslaným na email vašich zákazníkov znížite riziko zabudnutých termínov a zlepšíte dochvíľnosť vašich klientov. Emailové pripomienky môžu obsahovať všetky dôležité informácie o rezervácii, odkazy na zmenu alebo zrušenie termínu a ďalšie dôležité pokyny.
Táto funkcia je ideálna pre všetky typy podnikania, ktoré chcú zlepšiť zákaznícky servis a minimalizovať počet neuskutočnených stretnutí. Pripomienky sú plne automatizované, takže vám šetria čas a znižujú administratívnu záťaž.
Čo to pre Vás znamená?
Pripomienky cez email výrazne znižujú počet zmeškaných stretnutí, čo priamo ovplyvňuje efektivitu a príjmy vášho podnikania. Tieto pripomienky zlepšujú celkový dojem z vašich služieb a posilňujú dôveru zákazníkov vo vašu profesionalitu a starostlivosť.
Registráciou získate na 30 dní všetky funkcionality bez obmedzení. Bolo vám niečo nejasné? Napíšte nám e-mail a my Vám zavoláme a všetko vysvetlíme